četvrtak, 27. listopada 2011.

GIPSANE SKULPTURE...BELLY CAST 2010

...ovo je već bilo objavljeno ali sam nešto sprčkala i skinula post...no dobro evo slikica kako sam napravila,i kako je ispao moj prvi trudnički trbuščić




1.    smjestite trudnicu u neki kolko-tolko ugodni položaj,premažete ju kremom,zaljepite na nju foliju...kako bi joj kasnije,nakon što se gips stvrdne s lakoćom mogli skinuti "kalup"
2.    nakon skidanja kalupića ostaviti ga da se suši još minimum 24h jer vanjski dio je obično suh a unutarnjem djelu ipak treba neko vrijeme

3.    nakon sušenja potrebno je odrezati rubove (višak gipsa) i nanovo ih zagipsati ( da to izgleda pristojno). 

4.    Nakon što su se i rubovi osušili....e sada dolazi naaajljepši dio posla šmirglanje i ti prvi dio...na grubo....nažalost nemam fotkica od tog dijela...nije me imao ko za fotkat ali možda i bolje bila sam bijela od glave do pete
...nakon toga premazivanje gletom...zamutiš,ne pre gusto, i nanosiš kistom laganim potezima po cijeloj skulpturi kako bi se uklonile sve veće nepravilnosti....i onda opet šmirglanje finim papirom





 5.    napokon spremni za farbanje...ovaj sam odlučila ofarbati sprejčekom,jednostavno i brzo površinu ostavljam glatku jer sam se u ovom slučaju odlučila dodavanju šljokica.

..inače volim direktno(kistom) nanositi akril koji,ako ga ne rijedite,poprilično dobro pekriva nedostatke.


6.šljokice su posipane...na način da:prvo obilno nasprejaš sa prozirnim sprejom i onda sipaš šljoke po skulpturi...i tako u nedogled... dok se cijela skulptura ne sjaji ko disco-kugla





7.    ukrašavanje po želji...(vašoj ili kupca)



...već na zidu...kod Dubravke na zidu...u Deanovoj sobi



2 komentara:

  1. fantastično mi je to... kaj si radila sa onim gipsanim zavojima? ja naime imam ideju da si sa brzosušećim gipsanim zavojima napravim odljev sebe... za potrebe šivanja jer sama sebi uvijek sve sašijem premalo... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme, predobro...Nisam znala da to radiš, super je..

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši