petak, 28. listopada 2011.

GIPSANE SKULPTURE 3 ...BELLY CAST 2011

Evo mog zadnjeg uratka...skulptura je rađena na trudnici ali u početnoj fazi...drugi ili treći mjesec trudnoće,nisam sigurna.Radila sam joj i skulpturu negdje pred porod...ali nije još gotova stoga objavljujem kada završim...do tada evo slika početka trudnoće

...kao što se iz priloženog vidi...poprilično prljav posao zato pazite da kada se upuštate u gipsanje zaštitite podove.Najbolje je to raditi u kupaonici ako vam je dovoljno velika za manevriranje(moja od 3,2 m2 nije bila  :-(( )

neobrađena površina skulpture

 na ovoj fotki se vidi da su odrezani i obrađeni rubovi.Nanjet je prvi sloj gleta (kistom).U pozadini je druga skulptura samo u gipsanim zavojima (čisto da vidite razliku)

e sada,nakon sušenja slijedilo je brušenje i onda još jedan sloj gleta(ako je potrebno)

 ...i to je to...napokon u rukama vlasnice...planira je staviti u dnevni boravak a možda bi bilo fora pozadinsko osvijetljenje pa bi stvarno došla do izražaja.
Trudnički trbuh ići će,naravno,u dječju sobu...ali o tome će mo neki drugi dan

1 komentar:

  1. mogu se javiti kao model za gipsani odljev sebe, heheh, treba mi kao lutka za šivanje po mojoj mjeri, ovo je genijalno, pa ti si u Ri, svrati do mene, imam najlona, prekrijemo pod (trenutna lokacija mene - centar), i napraviš gipsanu mene za vježbu, a ja dobijem svpoju pravu mjeru za šivanje, hehhehe, pusa :) :)

    OdgovoriIzbriši