srijeda, 2. studenoga 2011.

UNIKATNE TORBE "black is back"

Evo još jedna koju sam završila jučer...prava rokerska

dimenzije 43x40 cm



izrađena od kože+umjetni materijali


 ...nosi se preko ramena ...na preklop


...ili je rasklopi i imaš više mjesta




Broj komentara: 6:

  1. Odlična!! Sviđa mi se što je nosiva na 2 načina. Jako lijepo i kreativno! Pozz! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobra je torba, baš si majstor za to...

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo dobra ideja ovako za nosenje na vise nacina :) Super se i uklopila tako preklopljena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da vam se sviđa...napokon sam našla onaj savršeni(ako se mene pita)dizajn i praktičnost torbe...nadam se da će se i budućoj vlasnici svidjeti,naime njezin suprug je naručio torbu(iznenađenje za godišnjicu braka),zapravo boju torbe,na meni je sve ostalo

    OdgovoriIzbriši
  5. a vidi ti moje senke manekenke, ideš stara, nice!!!

    OdgovoriIzbriši