ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

UNIKATNE TORBE "tamo Na nebu"

my precious ones...eto i ovaj godišnji je završio,nažalost...kada radiš vrijeme leti a kad si na odmoru...eeee to se zove brzina!
napokon da objavim i ove fotke,čekale su i dočekale da ih se vidi.Nisam očekivala da će mi ovaj torbić ispasti tako dobro,bojala sam se aviona i oblačića pošto sam ih morala štepatina mašinu (uff,gadan posao kada su malene stvari u pitanju) ali zadovoljna sam,uostalom prosudite same....


Model "tamo Na nebu" ....izrađena od plave microfibre i beige eko kože...još jedna torba po narudžbi za Gđu Jadranku iz Karlovca

....dimenzije cca 46x50


.



unutrašnjost...kopčanje na magnet
a ja se sada bacam na dovršavanje torbe koju sam si osmislila i započela ali nikako završiti....pošto mi šogorica ovu subotu otvara frizerski salon ( i biti će neka feštica...valjda) taman ću je moći bacit pod ruku...haljinu sam si već sašila stoga slijedeći post je samo za mene...hi,hi...uostalom osmislila sam slova za reklamu pa me interesira kako je to ispalo...objavim :))

Broj komentara: 5:

  1. Prekrasna torba. Avionček in oblački so izpadli prav posrečeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Torba je super... a ovih dana je očito neka frizomanija... i ja osmišljavam dizajn za jedan koji će se uskoro otvorit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ti si carica, čovječe :D
    Predobre su ti torbe.
    Oriđiđi :)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. a kuda leti taj avion, bez meneeeeeeeeeeeeeeeee!!!

    OdgovoriIzbriši