petak, 28. listopada 2011.

GIPSANE SKULPTURE 2 ...BELLY CAST 2010

Evo mog uratka prevjenca...rađenog od gipsanih zavoja...prvi puta je najteže,meni i onom koga sam gipsala,he,he u ovom slučaju moj suprug.


Da odmah pojasnim,bitno je kod gipsanja da se radi pažljivo,
trakice se režu,najbolje,na dužinu od 15_ak cm (širina im je 10cm) kako bi bilo lakše s njima rukovati.
Još jednom ponavljam,da osobu koju gipsate dobro namažete sa što masnijom kremom i prekrijete sa plastičnom folijom (onom za kućanstvo) kako bi što lakše odvojili kalup
...moj suprug je iskusio odvajanje bez navedenih sredstava....jaoooooooo (ne znam da li mi je to iskustvo oprostio) 
Moj savjet za sve koji žele isprobati gipsanje...počnite sa nečim jednostavnim i za močenje gipsa koristite isključivo toplu vodu(lakše je zagladiti gips) i rukavice jer će vam stradati ruke,ja isprobala

Evo slikica,(nisu baš ispale kako treba)

Znači postupak izrade...kao i na trudničkom trbuhu samo ova skulptura je premazana akrilnom bojom

 ...još jedna bitna stvar...ne gipsajte oko cijelog područja jer gips nećete moći skinutu osim ako ga ne režete postrani a mogućnost ozljede i pucanja gipsa je velika



nadam se da sam vam malo pojasnila sistem izrade ali u konačnici ispada da sve treba probati...kažu da bez muke nema nauke :-))


Pozdrav svima

Nema komentara:

Objavi komentar