petak, 5. kolovoza 2011.

NAGRADA ...


 ...kada gledam neke druge blogere kako su redoviti u postavljanju sadržaja,sama sebi djelujem sporo,no morat ćete mi oprostiti jer uz silne poslove u firmi ne stižem raditi ono što najviše volim...
hvala Ani za nagradu,nisam ovo očekivala :-))) dirnulo me,moram priznati.



potrebno je odgovoriti na nekoliko pitanja, pa da krenemo:


Name your favorite color:  ŽUTA
Name your favorite dessert: ČOKOLADA U SVIM OBLICIMA
What makes you mad? LJUDSKA GLUPOST
When you’re upset you…:MORAM IZAĆI IZ ZATVORENOG PROSTORA
Name your favorite song: KAKO KOJI DAN...
Your biggest fear is? GUBITAK KREATIVNOSTI
Guilty Pleasure: CIGARETE

2 komentara:

  1. ooo baš si me ugodno iznenadila:)....hvala na nagradi:)))...
    i ja sam u zadnje vrijeme nekako i usporena i prezauzeta tako da mi već dugo isti postovi stoje na blogovima:))......

    OdgovoriIzbriši
  2. ...zaslužno dobivena nagrada...na tvom blogu uvijek neke dobre ideje :-)))

    OdgovoriIzbriši