petak, 12. kolovoza 2011.

Remake Marinove torbe

...eto mene opet,malo sam si dala truda,naime Marinu sam kupila torbu,onako bezveznu,dosadnu jer za muškarce i ne možeš baš naći nešto u koloru...he,za mene još bolje,odmah sam dobila ideju kako je ukrasiti...pa pogledajte šta je je dobio za 12€
.... i malo mog truda
...prvobitno stanje...dosadnoooooo!!

obična muška torba na preklop na čičak kopčanjem

....na ostatak eko kože ocrtala sam konture nebodera i izrezala....

ne baš jednostavno,prištepala na mašinu okolo na okolo....
...dodala malo boje i to je to!
Za izlazak spremni :-))


Broj komentara: 6:

  1. full cool!!!....jako mi se sviđa:))....

    OdgovoriIzbriši
  2. Marin će sad bit glavna faca sa super kul torbom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohohoho... odlicna ideja. Kada sam pocela da gledam sta radis i kako je menjas, pomislila sam da nema sanse da bude muska torba na kraju, ali... BAS sam se prevarila.

    Totalno je muska :)

    OdgovoriIzbriši
  4. da,da Marin je zbriso jučer sa torbom...da osvoji svijet i još se nije vratio...

    ??!

    ...šala,evo tu je pored mene i smješka se komentarima...jaaaako je zadovoljan :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. wow, nice make-over, totalno cool rezultat :)

    OdgovoriIzbriši