utorak, 12. srpnja 2011.

UNIKATNE TORBE Bi_handmade handbags

unikatne,ručno rađene torbe


TRENUTNO U PONUDI

za eventualna pitanja i narudžbe možete me kontaktirati na e-mail bi.bop2011@gail.com

model "Dot to Dot"...microfibra+ koža
260 kn 




 

model "Na kamiku"...pamuk+umjetna koža
260 kn        PRODANO!

...model u ovom slučaju...Jelena...baš nan je lipa trudnica

__________________________________________________

evo mene sa slikicama...radim trenutačno na još tri modela pa objavim kad budu gotove

model "Kapetan broda"...dimenzije:47x28cm
cijena:270 kn   PRODANO!   

izrađena od pamuka ,unutrašnjost poliester


 

_______________________________________________

Evo par fotkica kako Ana kombinira svoj nakit a-nakit.blogspot.com sa torbom "Black Mamma" koju je kupila....mogle bi sada neku kolekciju složit u kompletu...nikad se ne zna


_________________________________________________

 


Model "mar-blu"....inspirirana ljetom,suncem i ljenčarenjem na provi barke
cijena:250 kn PRODANO!


izrađena od plave microfibre dimenzije:48x35


_____________________________________

...da li vam se ikad dogodilo da se spremate na ludi noćni provod...željeli bi ste baciti torbicu pod ruku a u sve "pismo-torbe" koje imate u ormaru ne stane novčanik,a kamo li išta drugo potrebno jednoj dami...e pa drage moje fashionistice došlo je i vaših 5 minuta,u ove torbe stane sve!!!! 

Quadratisch. Praktisch. Gut!



model "Livada"...dimenzije cca:35x20cm
cijena:260 kn PRODANO! 

...pogled straga


izrađena od pistachio zelene microfibre i ljubičaste kože





___________________________________

model "Crveno nebo"...dimenzije:24x46cm
370 kn 


izrađena od crvene i crne eko kože




__________________________________________________________

 

model "Srebrna kiša"...dimenzije:24x42cm
cijena:270 kn   

izrađena od srebrnog pvc_a


nepromočiva....idealna za kišno vrijeme


zatvaranje na magnet

__________________________________________________


model "Black Mamma"
cijena:330 kn PRODANO! 




...dimenzije:25x46cm izrađena od eko kože


...praktična


...jednostavnih linija

...dovoljno velika za:vaš pun novčanik,kozmetičku torbicu,sunčane naočale....



...i nakraju izgledate božanstveno noseći u ruci malo umjetničko djelo kao moja prijateljica Ana kojoj se ovim putem zahvaljujem na super-model natječaju(hi,hi :-)) u mom vrtu.
model "Bi_sqare" dimenzije:23,5x41cm ......izrađena od umjetnog materijala(pamuk/poliester)

cijena:290 kn  PRODANO!







...praktično zatvaranje čičak trakom

model "Dragon wing"   dimenzije:27x46cm    izrađena od microfibre

cijena:330 kn





... zatvaranje:gumbić

       

Broj komentara: 11:

  1. Prekrasno kao i uvijek , jednostavno jedistveno kao i Ti .Kao i uvijek preporučam se za koju torbicu šaljem rezervaciju .

    OdgovoriIzbriši
  2. slike su super ispale, kako imam tvojih "par" komada torbica Ja ih preporučujem svakako, super su, pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  3. zahvaljujem na komentarima

    :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala ti Hana,nastojat ću posjetiti tvoju izložbu

    kissi

    :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaaaaaaaaa moja black MAMMA, like it, like it, like it...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bi bop, ti si iz Rijeke? Ako jesi, onda smo sugrađanke :) :) postala sam pratitelj, oduševile su me sve tvoje torbe, posebno ona mornarska plava i ove pismo torbe - crne, ajmeeeeeeeeee, ma od kud nabavljaš tako lijep materijal??

    OdgovoriIzbriši
  7. sretna sam oduševljenjem...to mi uvijek daje motivaciju za daljnji rad.Kao što možeš vidjeti ako skokneš u moj profil iz Rijeke sam,dakle sugrađanke smo ;-)))
    ...mateerijale nabavljam sa svih strana kako mi se koji svidi pa kupim,i nema nekog pravila,kožu uglavnom kupujem kod tapetara,ne znam gdje bi inače

    OdgovoriIzbriši
  8. torbice su predivne !! crvena je naj !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  9. ...i meni je ta crvena toliko prirasla srcu a i svi ostali kada ih vide uživo prvo hvataju nju...

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlične su ti torbe, zbilja su unikatne.Volim nositi svakakve torbe, od unikatnih do sportskih, a nedavno sam dobru oonudu našla ovdje. ženske torbe

    OdgovoriIzbriši